domingo, 11 de marzo de 2007

¿Atención a los usuarios?


Aquí os dejo un nuevo ejemplo de la atención con la que nos encontramos los usuarios de cercanías en muchas ocasiones. Así es como nos encontramos la taquilla de la estación de Montcada i Reixac por las tardes a las 19H (es la hora a la que yo paso, no se si antes ya está cerrada)

Por lo menos desde hace un tiempo se han dignado a poner un par de máquinas automáticas expendedoras de billetes de las nuevas. Hasta hace poco teníamos una de las antiguas, que no aceptaba billetes, así que si querias comprar un bono o un mensual, ya podías romper el cerdito-hucha y empezar a colar monedas.

Pues eso, hay trenes hasta casi las 23h pero la atención en ventanilla ya está cerrada a las 19h. Yo cambiaría unos cuantos "chaquetas rojas" (vista la utilidad que tienen) por tener a alguien en las estaciones desde el primer hasta el último tren.



Hasta pronto...

2 comentarios:

Minotaure dijo...

És que hi ha estacions de Renfe amb milers de viatgers que no tenen ni un empleat de Renfe en tot el dia.

Sense anar més lluny fa mesos ja van tancar al taquilla de l'estació d'Arc de Triomf (no obra en tot el dia) i a més a més no hi ha ni cap d'estació ni ningú de Renfe.

Només hi ha els "informadors" subcontractats que no tenen cap poder de decisió i no poden fer res (full de queixes, ...) i algun agent de seguretat privada que tampoc et pot resoldrà cap incidència que es necessiti algun treballador de Renfe.

Sense anar més lluny jo aquest passat divendres vaig tenir un problema amb les màquines validadores. Concretament al sortir de l'estació em van estripar (com si fos un ganiveta) una màniga de l'anorac. A l'accés on em va passar ni tan sols hi ha "jaquetes vermelles". Vaig anar a l'accés principal, la taquilla, com sempre, estava tancada, els hi vaig dir el que m'havia passat "els informadors" i que volia el full oficial de reclamacions de Renfe per fer una queixa. Em van dir que no en tenien. Jo els vaig dir que n'havien de tenir, que estaven obligats, van anar a dins la taquilla i va sortir un guàrdia de seguretat. Aquest em va dir que ara a Arc de Triomf no hi ha cap treballador de Renfe, que l'estació depèn de Pl. Catalunya i que per presentar una queixa havia d'anar allà.
Vaig a Pl. Catalunya (eren les 14:15 aproximadament) el centre d'atenció al client està tancat i no posa cap horari. Faig cua a la taquilla i explico el cas i que vull presentar una queixa. Diu que haig d'anar al centre d'atenció al client. Li dic que està tancat. Em diu que obren a les 3 i que m'hauré d'esperar.
Jo tenia ganes, després d'un dia de treball, d'anar a casa i dinar i finalment no em vaig esperar més de mitja hora perquè obrissin la oficina.

Això és autènticament un escàndol, que no puguis fer ni una queixa!! Això totalment il·legal, però com que aquesta nefasta i sinistra empresa anomenada Renfe és de l'Estat no pots fer res.
Vaig enviar un mail explicant el cas (hauré de llençar l'anorac per culpa d'un mal funcionament de les seves màquines validadores) i ara estic a l'espera de la seva resposta, tot i que la veritat no espero ni que em contestin.

Unknown dijo...

Donçs si minotaure, realment es una vergonya. Sembla que no tinguem cap dret. Les estacions sempre haurien de tenir algú de responsable. Poden passar moltes coses, que el bitllet et quedi dins la màquina, que la màquina expenedora de bitllets no funcioni... i davant d'aquestes situacions no tenim cap tipus de suport per part de l'empresa, be, a no ser que truquis... i acumulis molts més retards com tu dius. En qualsevol cas les possibles alternatives son del tot inadequades pels usuaris.

Com a mínim que donin "poders" o expliquin als informadors com resoldre aquestes situacions, ja que mirar un cartell per saber on em d'anar quasi tothom ho sap fer.